ETYKIETKI

sobota, 23 lipca 2011

Emilka skromna

Odkąd mama powiedziała Emilce, ze dzidziuś w brzuchu Emilkę słyszy, rytuałem stały się wieczorne "rozmowy" Emilki z brzuchem. Emilka codziennie opowiada dzidziusiowi o różnych rzeczach, np. o zbliżających się urodzinach i prezencie, który ma dostać - zestawie dla lekarza;) Emilka obiecała nawet dzidziusiowi zabawę owym zestawem jak już dzidziuś podrośnie;)

Pewnego wieczora Emilka przychodzi "porozmawiać" i przedstawia się nad wyraz skromnie: Cześć dzidziusiu, to ja, twoja super siostra!

2 komentarze:

  1. Witaj, Gabi :)
    Powinnam się przyznać, że do Ciebie zaglądam. Niestety nie mam zielonego pojęcia, jak tu trafiłam ale kojarzy mi się, że znalazłam link na jakimś forum ale to było z rok temu więc nie pamiętam. Zaglądam od czasu do czasu i bardzo mi się podoba :) Emi jest świetna :) Wstawiłam link do Twojego bloga na swojej stronie i doszłam do wniosku, że zapytam czy może tam zostać ;)
    Jestem bardzo początkującą bloggerką i jeszcze nie rozdaję swojego adresu ale zastanawiam się, czy nie spróbować wypłynąć na głębsze wody :P
    Zapraszam do siebie: http://www.blog-mamy.dreamhosters.com/agnieszka/ i pozdrawiam :)

    P.S. Gratuluję drugiego dziecka! :) Ja mam dwie córki (roczniki 2008 i 2011.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, jest nam bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń